Software Auto Blogging "Autoblog Samurai Software" ?




Entri kali ini kita akan bincangkan serba sedikit tentang software ni..
Kita tengok kelebihan dan kekurangan software ni.

KELEBIHAN
Dengan Auto baru Blog Samurai atau ABS 2.o dari WebMagnates.org, anda boleh mengurus dan mengemas kini  lebih dari 1000 blog HANYA dengan menekan satu butang. Peranti perisian ini menggunakan sumber RSS feed untuk merebut DAN mencari kandungan dari website lain dan posting ke blog anda sendiri.

 Software ini juga boleh mengekstrak kandungan dari direktori artikel berdasarkan kata kunci yang anda berikan. Sama untuk klik iklan Produk Bank(CLICKBANK) serta  Amazon.com dan kemudian dikaitkan dengan ID AFFILIATE anda. 

RSS - Rich Site Summary atau Really Simple Syndication adalah format yang digunakan banyak website berita, rencana  direktori, dan blog untuk menyampaikan isi laman web yang sering dikemaskini ke pembaca dan lain-lain perkhidmatan sindikasi. Lebih daripada 90% daripada laman web yang tersedia saat ini, menerbitkan kandungan mereka melalui RSS feed. 



Software ini boleh membaca suapan dan menggunakan banyak kandungan untuk posting di Blog anda. Bahkan jika Feed separa(partial) atau hanya sebahagian daripada keseluruhan kandungan yang terdapat di website aslinya, Auto Blog Samurai boleh kunjungi website dan ambil isi penuh untuk anda. 
Untuk membuat kandungan di Blog anda yang unik , perisian ini boleh menterjemah kandungan, lebih daripada sekali jika diperlukan, sebelum posting ke blog anda. 

ABS 2.o juga boleh mengepos link ke website yang asli (hanya jika anda ingin) Ciri-ciri penting yang lain termasuk membersihkan isi html, memadam kod Adsense, skrip dan Software ini juga boleh posting gambar secara automatik di blog anda sehingga tidak ada rujukan yang dibuat ke halaman asli dan blog anda muncul dalam enjin carian serta dapat dicari pembaca yang paling penting.
KEKURANGAN
1)Salah satu autoblog aku dah di ban dengan google (sebab buat untuk suka-suka jer...haha)
2)Google tak suka autoblog kerana hanya memenuhkan ruang (senang citer...menyemak jer)
*Tapi kalau nak buat autoblog buat betul-betul dan cari "content" atau niche yang sesuai dan kalau boleh blog tu nampak macam bukan autoblog...
Nak software ni...?? Pandai-pandai laa cari *Hint(Cari ikut website ni www.uvrx.com)


Leave a Response

.: Komen Anda Amat Dihargai :.

Link Exchange

Mister Linky's Magical Widgets -- Auto-Linky widget will appear right here!
This preview will disappear when the widget is displayed on your site.
For best results, use HTML mode to edit this section of the post.