Pengiklanan Bersama 701 Panduan Ad Network

Syarikat pengiklanan sememangnya tidak asing lagi untuk para blogger. Contohnya seperti aku..hehe. Macam-macam syarikat pengiklanan yang ade dan yang famous kat asia ape lagi kalau bukan nuffnang.

Ade lagi yang lain macam adsniaga dan mangga ads. . Hari ni aku nak kongsi sikit pasal 701 Panduan Ad Network. Okey..apa yang special sangat dengan 701 Panduan Ad Network?

Jom tengok apa kelebihannya...

  
Mengapa mendaftar sebagai Publisher Network Iklan 701Panduan?

1) Lebih Target Iklan
Iklan rangkaian pasukan 701Panduan akan meninjau laman web anda sesuai dengan iklan yang disasarkan pada website anda yang akan bermanfaat bagi pembaca / pengunjung. Yang perlu anda lakukan hanyalah memasukkan skript IFRAME  website / blog anda.

2) Maksimakan web anda sebagai Peluang Blog Persediaan
701Panduan akan menyediakan skript IFRAME untuk dimasukkan ke dalam website atau blog yang boleh ditempatkan di mana-mana dalam braket BODY. Iklan 701Panduan sepenuhnya serasi dengan rangkaian iklan yang lain di laman anda seperti Google AdSense.

3) Proses Cepat dan Mudah Setup

Hanya 3 langkah mudah untuk bergabung dan mulai mendapatkan pendapatan:
 1. Daftar sebagai publisher 701Panduan Network Iklan dengan mengisi borang pada halaman pendaftaran.
2. Jika kriteria website anda memenuhi keperluan minimum, anda akan menerima script dan masukkan skript IFRAME ke laman web anda.
3. Pihak 701 Panduan akan menyediakan anda dengan laman Masuk Penerbit bagi anda untuk mengesan kemajuan anda setiap hari.

4) Sistem Refferal Mungkin akan Dilaksanakan

Sekiranya sistem refferal ini berjaya dibuat, maka 701Panduan adalah syarikat pengiklanan pertama(kalau tidak silap) yang menggunakan sistem refferal ini di Malaysia.

5) Kriteria Pemilihan Blog untuk Diterima Sebagai Publisher adalah MUDAH

Tidak seperti google adsense mahupun mana-mana syarikat pengiklanan, 701Panduan ini senang saja, janji laman anda takda isu-isu yang langgar sisi undang Negara kita maka InsyaAllah blog anda akan diterima menjadi publisher 701Panduan.

6) Jumlah Traffik Blog Tidak Diambil Kira Untuk Menjadi Publisher 701Panduan

Kalau traffic tinggi – CTR rate pun boleh naik, tapi tengok anda letak kod banner kat mana. Kalau banner tu senang dilihat ramai lebih tinggi peluang orang klik. Tetapi secara asasnya, jika traffik blog anda sedikitpun 701Panduan tetap akan menerima anda sebagai publisher mereka.

7) Bayaran adalah RM 0.30 pada setiap klik ke atas banner

Report boleh dilihat bila anda login , click Report Tab, – PROFIT REPORT. Setiap Klik yang dijana adalah bernilai RM0.30. Satu nilai yang agak besar bukan?

8) Bayaran Bulanan pada Kadar Bayaran Minima Hanya RM50 sahaja.

701Panduan akan bayar anda kalau earnings anda dah capai RM 50 setiap bulan.
Example: kalau earning anda bulan Feb ini, baru RM 30, 701Panduan tak keluar check untuk anda untuk bulan Feb ini. Tapi bila March earning anda RM 30 juga, baru 701Panduan keluar check kepada anda, jadi dah jumlah bulan Feb & March RM 60. Check RM 60 akan diisu, dan akaun department 701Panduan akan masukan check itu kedalam akaun anda.

701Panduan akan perlukan akaun bank anda & nama penuh. 701Panduan juga prefer CIMB atau maybank untuk senang proses pembayaran. Jadi gunalah CIMB atau MAYBANK sahaja.

One Response to Pengiklanan Bersama 701 Panduan Ad Network

  1. Dah apply...tp tadak respond pun....

Leave a Response

.: Komen Anda Amat Dihargai :.

Link Exchange

Mister Linky's Magical Widgets -- Auto-Linky widget will appear right here!
This preview will disappear when the widget is displayed on your site.
For best results, use HTML mode to edit this section of the post.